subota, 23. siječnja 2010.

Natjecanje Barn!.



....kako bi reko izdajnik Nele "sjećam se to ko da je bilo danas kad sam.."....nastavit ću "došao prvi put u Štalu..taxiem...pogledom..i željom...da penjem..."

Bilo je to 15tak dana prije prvog natjecanja...jedan stranac u štali...ko priča..pomalo i senzacija..jer to je ipak selo..teško selo...onakvo kakvo treba biti...

...pa je krenulo.natjecanje..jobi..sabi.tom...ben..mikey..joe.
.pete..jack..chris.
...ekipa se pomalo stvarala..opet.... većina se od njih nije ni znala ...ili je al onako iz viđenja ... kažu da sam im malo kataliziro druženje..ne mogu ništa reć o tome..al tako dođe.....malo..po malo...treninzi....detalji..pa pivo...filmovi...večara kod joe-a...i prijateljstvo započne...

.... ..
. prije desetak dana...dođem u barn i oni se skupe..svi... ja gledam "?šta sad?" ...kažu "compadre (tako me zovu) mi bi voljeli da budeš rutseter na sljedećem natjecanju da kad odeš da imamo par detalja za radit hahaha"!

!...
mala tišina..pa jeza po tjelu....pa film svega...pa mi drago...pa mi tuga...pa mi život...pa mi putovanje...pa mi demir..pa mi djiberr....
" bit će mi zadovoljstvo!!!))))"
kažem....

.... zadnjih 3-4 dana visim..slažem...kemijam...vrtim..vidam...smješkam se kad ga nađem i živciram se kad gubim inspiraciju za motivaciju da složim ....DETALJ kakav South West još nije VIDIO!!! .....
Eto danas je tekma....spremam se..idem...jedan od zadnjih odlazaka u moju štalu...gdje se jedino osjećam ko doma..

..jer iako nisam vani penjao mjesecima, treniro sam ko nikad u životu...
... pogotovo na campusu

...zato vjerujem da će se sve to isplatiti na nekom naranđastom prevjesu dole na jugu Španije.....
...al svaki stisak i dobar moment dole bit će rezultat rada u maloj rupi bez svjetla iza prevjesa u štali di je kampus smješten..

.život je bunar iskustva.
...
jer trenirat na campusu u rupi sa čeonkom u selu na kraju engleske ...u selu di bus ide 2x na tjedan za smjer na tenerifima ili el chorru... e, to je poso...


. di je zaključak rađa se pitanje..
djiber je lokalac....al gdje?
odgovaram za sada
nigdje i svuda...

kada su dvorana i penjalište odvojeni tisućama kilometra
možeš ostat motiviran
samo ako vjeruješ!
Ale!

Par slika od prošlih dana.... a priča tek dolazi ...
"Kako zatvoriti otvoreni krug"














Nema komentara:

Objavi komentar