nedjelja, 4. listopada 2009.

Granit,vapnenac i plastika..Vol 2.

GRANIT

Prošli Vikendd..


DARTMOOR

Nacionalni park udaljen od Plymoutha 30 min vožnje.Jedan od najljepših djelova Otoka.Prostire se na 1000 km2. Cijelo područje je zaštičena arheološka zona.Ono što ga najviše karakterizira su granitni boulderi ili Tors na vrhovima brežuljaka . Sveukupno u Dartmooru nalazi se 160 brežuljaka s takvim prirodnih kreacijama.

Profesor Andy Clark

Još ovo ljeto poslao sam na glasoviti UK Climbing post na forum...da dolazim,da penjem, da tražim ekipu..ha...nakon par dana primam par odgovora od kojijh mi se jedno posebno svidilo...
....prof.Clark radi na mom sveučilištu.Penje 30 godina. Čim je vidio moj post odgovorio mi je te dao mnogo linkova i informacija o području oko Plymoutha (Devon i Dorset).
...i...dođem ja jedan dan na fax..nađem njegov kabinent i banem...
...dobar dan.Ja sam onaj iz Krojejša....i tako dalje...
nije trebalo dugo da napravimo akciju...sutradan već smo bili na putu za DARTmoor!

Idemo..

Odlučili smo da će me provozati po višše popularnih Toreva (hrvačica al jbga).Da vidim što više. Dan tmuran i vlažan.Puno vlage....al uzbuđenje koje nosim u sebi topi sve oko sebe..ruke znoj..u glavi HGrit,Comitted..PeakD....gibberu eto te na granitu...i onda se sjetih Didiera Berthoda u antologijskom First Ascentu kad kaže da je mislio da nikad neće jesti suši jer je to hrana za bogate,da nikad neće vidit neke stvari jer nema para....pa je jeo suši, pa je obišao cijeli svijet...
...put određuje cilj,put određuje cilj,put određuje cilj....mantram.........

ZATO JE PENJANJE VIŠE OD PENJANJA.
ZATO PENJANJE NIJE BROJ+SLOVO!

...odjednom ogromni sivi kameni monoliti . Mirno Leže na englesko zelenoj travici koju brižno održavaju tisuće krava i ovaca što se lagano klate po nepregledno zelenom tepihu. Pogled koji savršeno opisuje Englsku kakva je nekad bila..bez Amy Whitehose , Suna i rasprodaje....
...obrađena polja u dolinama a na brežuljcima Torevi te pokoja seoska kućica i imanje.....bila je jedna engleska serija "Mirisni pupljci proljetni"..koje je gledo znat će....

....Zagrijava se trčkaram i dodirujem granit..podsjeća me na onaj socijalistički uzorak pločica po ambulantama, SUP-ovima i činovničkim hodnicima....siv s crnim točkicama...

..osjećam koliko je masivan,gust,težak i snažan....

...penje na noge a na ruke bijelog ..........pa hop prvi detalj,,pa drugi ,,treći....sloper paf paf..... onaj zvuk s filmova sada je stvarnost...noge ne postoje samo trenje ,samo trenje...


.....Odavde idu samo slike....guštajte...............













4 komentara:

  1. Zadovoljstvo je citati te... samo gas!!!! I nek ti je sto vise dana sa dobrim uvjetima, bez kise...

    OdgovoriIzbriši
  2. Di si se sjetio "Mirisni pupljci proljetni"!! HAHAHAHAHHA!!!! Uljepsas mi dan ovim postovima;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. "Dražesni pupoljci svibanjski" ;)))
    Postat ćeš pravi putopisac! Samo uživaj i iskoristi maximum od svega ovoga. Čujemo se skoro

    OdgovoriIzbriši
  4. Điberrr stajLinGg!!!...imaŠš dobreEe majCee!!!

    OdgovoriIzbriši