ponedjeljak, 21. rujna 2009.

Prvi treninggg....odiseja pocinjeee

U Plymouthu nema boldera.Mozda bi mi to predstavljalo problem al sad kad sam ne putu zapravo predstavlja mi svojevrsni izzazovv.
U blizini postoje dvije dvorane Barn Climbing Center i Dartrock.
Barn ili stala nalazi se 35 min voznje autom ali deatalji cu navest kasnije..
Dartrock je u gradicu blizu Ply. direktna linija busom sve oke nema istrazivanjaa..
Pogadjatee ...biram Barn...


Subota.Jutroo.idem na trening.Di neznam jos.Pitat su sholeta pa dalje...
Spremam u ruksak sve od cetkice do konopa...jebga nek se nade..majica na Clash (fala yasss) i gibammm.
Imam flayyeerr Koji Sam Skupio U penjacKom duccaNu u Gradu ...
Bus 84 za TaviStock Upadam 4 Funte ..prava Sitnicaa
Izlazimo Iz grada...Pa red Livade pa Konji pa krave pa ovce ...vjerovatno bi se tako ponavljalo do ShKotskEE...
Tavistock ...Pitam lokalce..Pokazujem fLajjer...Ovi Se smiju...Kazu bro tamo bus Ide 2x tjedno...Mislim Se paj jbteE di je to...
Oke Pitam Kako Da Izidem Iz grada...Daju mi smjer..ne kuzim nista ...dijalektt juga..
Stopirram ...Staje mi takxxi...Kazzem Ne tReaba mi taxii jer stopiram..zena Me pita di bi ja..Odgovaram u Barn (Ko znam) ...pogadjate...Smjeshakk...kaze decko u krivom si smjerrru idesh u Dartmoor (Nac Parkk) ....ulalua koji put ...nije me briga jer mi je svejedno ...smijem se ....kaze mi da je taxi 10 funti ..al da ce me bacit za 5..
Kazemm oke...idemo..krecemo ...gledam van...malo ovce malo krave...na random...



Odjednoom stala..ogromna.Velik natpis otkriva da unutra nisu krave (nego majmunni).
Lijepo je selo. par kucica.Livada.Sunce.Pozzz se sa taxi curom,placam joj i zahvaljujem.

Penjaci sjede ispred.Piju kavicu.Puse duvan.Isprve mi je mjesto sjelo.Pogledi.Hi.Hi.
Pomalo sam nervozan.Nestrpljiv.Putujem 2 sata.Mora biti dobro.
Ulazim i paff.
Boulder ogroman i velika lead stijena prevjesna. Ducancic ,sank ludilo muzika.
Noge mi malo plaesu.Misim se to je to.Sad po lokalce.Ovdje ima pravihh igrachaa.

Prilazi mi simpaticni par.Vlasnici.Vide da sam malo padabranac. Upoznavanje.Daju mi karticu. Uzet cu 6 mj.clanarinu.

Boulderr
Ko je gledaao ona Natjacanja po amerrici znat ce kako izgleda.
.... kao prava stijena s top outom. Podsjeca me na neko mitsko bice.Pun je stropova .Prevjesa.Lukova.Hvatista ludilo.Viddi se da nije komercijalan. Postavljeno je oko 200 detaljaaa.

Lead
Dva dijela. za pocetnike. Veliki prevjes. visina oko 12-13 m.smerovi od 6a-8a.
Ludilo treba se priviknut.Probao sam jedan lakssi..ipak smo mi divljaci iz prirode..

Upoznajem lokalce na boulderu.Dobri decki.Odmah razmjenjujemo brojeve.Neki su iz Plymoutha. Imam prijevozzz uluuluaaa. Treniram od 12 do 06 00. Vrijeme mi prolazi ko blesavo. Nemogu stat. Pustili Clash valjda radi majice. Lud sam. Dobro me ide. dogovramo vikend.Ansteys cove ...jedan od najboljih sportskih penjalista u UK...Prevjes,crvenu vapnenac pari nash...od 7a-8c kazemm ludillo.

U torbi nalazim Kivelinu Boulderamu...imaju Veliki TV..predlazem da stavimoo..ludilo penjem u Engleskom gledam klipane u Suchurcu ...Dalmacija u UK ...ovi se cude kako su jaki...hvale rezijuu (Kivela plachas pivo)...haha misim se ovo ce biti dobro ...naso sam lokalce a to je najbitnije ako oches penjat...sretan sammm

Nazalost nisam slikao nish iako sam imao fotoo...jebiga bio sam luddd

Jos nesto imaju natjecanje 2-3 Octobra + rostilj i partyy...idem... natjecat cu se ++ slikat i snimattt ....stvim na posttt

Malo me prst bolii to mi se ne svidja...di je sad poceo bolitt al nema vezzze

E...nisam demir....nego deniel jebga nemogu slozit to ir pa nek im bude....

Aleee!!!!

1 komentar:

  1. Alo Điberu, očito si se odmah uklopio...nisam ni sumnjala. Ovi "memoari" su ti ludilo, imam bolji uvid u tvoju svakodnevnicu nego dok si bio doma u Rijeci. Pozdrav sa Skalica :)

    OdgovoriIzbriši