petak, 18. rujna 2009.

Crtice…


Plymouth
Smješten je na jugu točnije na jugozapadnom dijelu Otoka u pokrajini Devon। Lučki grad koji iako ima 250 000 tisuća stanovnika, svojim načinom života te tipičnom engleskom arhitekturom malih zbijenih kućica slučajnog prolaznika pomalo i zbunjuje. Za mene je usprkos svemu gradić. Tako mi si se nekad činio i London. Ta nepregledna linija malih kućica koje su sasvim jednake pomalo prelaze u kvartove koji su takodjer sasvim isti pa u gradove koji su isti do sistema u kojem žive koji je sasvim isti...zakljucujem to je atrica na kojoj pociva kapitalizam ima dobru bazu. Sara je taj fenomenn dobro zamjetila॥kaže ... hrana i roba su nevjerovatno jeftini a sve ostalo je luxxxuz.


....u neprestanom ponavljanju tih jednakih kućica i ulica ima čari,neke romantike otočke,engleske.. Odmah se sjetim covera Abey roada ili familie Trotter...to je engleska....predgrađa.
…kad sam posjetio london 90 tih vjerujte nisam vidio dva poštena bloody bastarda engleza...kažu danas ih ima još i manje...London nije Engleska ko što u dalekoj manjoj mjeri ZG nije Hrvatska.
Centar।Ušminkan.Pubovi.Pekarice.Masu dučana.I naravno parkovi.Zannimljivo je da se nigdje vani ne smije popit piva jer je sve pod nadzorom famoznog CCTV-a. ...I pitate se gdje smo popili prvo pivo...ispod tog znaka...sad ide ona stara „ne pravi se englezz“


Nismo još išli van van osim par pivi u parku...al biti će jer ovo je studentski grad ...campus s 30 000 studenata ..sve živi za provod...masu klubova pubova, svirki....
STAN
Svaki kvart di sam živio je na brdu.Drenova...Skalice ...neznam zašto al volim živit na brdu ..
Eto i u Plymouthu ima jedno jedino brdo u gradu ...e pa na tom brdu ima ulica Sea View Avenue di smo se sara i ja smjestili....na vrhu brda gledašš na lamanššš... rekli bi stari ribari „ala posli bure vidi se i do pariza jeje“
1000 funti
10 00 jutro srijeda
Ulazimo na faxxx. prvi putt.Pomalo trema. Ili mučnina od slatke pite i kave. Sve je veliko i čisto.Svi se smiju i nose majice HERE to help. Ni ne uspoređujem s Hrvatskom jer me nesvjestica lovi.
10 15 jutro srijeda
Javljamo se voditeljici.
...„Do you need some money..I mean cash?“ ...pogled (mislim se jel zajbancija ili)
„hmhmh well yes we do“
„Ok please fill this paper and go to room 104A“
10 25 jutro srijeda
....teta iz sobe 104A
„1000 pounds will be enough for you?“...gledam saru odgovara svojoj teti na isto pitanje
10 30 jutro srijeda
Izlazimo van.
Šutimo neko vrijeme.
„Dejo“kaže Sara mislila sam da mi je novčanik velik. do sada.
Ja se mislim pa kažem
Saro ajmo na po pivo na benzinsku pa u park।

Častim najskupljom!!!!!!
Ale!!!!


1 komentar:

  1. treba imaT pogleDd da Bi zivioOo na brdDu...Ti ga ImaShhh...D!

    OdgovoriIzbriši