utorak, 6. listopada 2009.

Granit,vapnenac i plastika..Vol3.

Vapnenac

Vikend:predprošli...

Došavši u Štalu prvi put odmah sam se raspitao za lokalce iz Plymoutha...bože mili.. za uđiberit prijevoz...upoznat ekipu.

Alice... mršava žena kovrčave kose i plavih očiju uz sve moguće informacije i savjete dala mi je mali papirić s imenima i brojevima mobitela lokalnih penjača iz Plymoutha...
Par dana nakon poslo sam tri i poruke...iste identične.....javio se Toby....

Toby....Onaj koji se hrva s kravama za život

Toby je iz Plymoutha al radi na jednoj od lokalnih farmi životinja u zaleđu. Kaže za sebe " I am wrestling cows for living".....Poslje posla ide u Barn...popije kavu...malo čavrlja i penje....riđave kose i blagog dječjeg osmjeha ostavlja dojam čovjeka kojeg odmah nazoveš prijateljem,prikom,comapadreom...

..Kaže da me čeka u Taverstoku (najbliže mjesto do Barna dvorane gdje ima više ljudi nego domaćih životinja)...
dolazim 5 do 6...stojim na dogovernom mjestu...Toby vozi Fiestu onu iz devedesetih sivu...odmah se sjetim Vojkana,Opatije,bočarije u Iki,punka...imali smo jednu takvu...

I sad...mislim se moj model stare Fieste je Vojkanova al možda ...hm...otad ima već 10 kuka...možda ima još koja stara Fiesta...možda je moja prastara

..i sad staje Fiesta...stara siva..ravno pred mene..unutra tip...ima ono jeftino komjuteraško odjelo...nešto broji...vidim aktovku...misim se"sta čovjek s posla (dotad nisam znao za farmu i krave).....
...niš otvaram auto...tip me gleda..." e man .... need something"...
...a uuuu kakav izlet....sendvič ruksak i sok...
..u tom trenu vidim iza stoji STARA fiesta bez sica...tip se unutra kida od smijeha...
..ovom tipu ne odgovaram ništa ...zalupim vratima ...i odem...

...ovaj se još para od smjeha...kaže da je odma ubro šta radim...

---vozimo se pričamo...auto smrdi...iz konopi..surf daska..ona mala..berem cd od RATM-a...sve puno muzike..i duvana....

brat..điber..is prve..iz volea...po prečku..u prvoj minuti..kakav pozitivan šok...

Torbryan Quarry


Idemo.Subota.Prvi konop u UK.Dan lijep.Vozimo se kroz sela.Uske putiće presjecaju potočići.Slušamo Ska band...od nekidašnjeg koncerta di smo skupa bili i pili.....
Parkiramo se..pa malo pjege...
na kraju šume mala stijenica...crveno siva...vapnenac...spitovi...doduše rijetki al ih ima...
..totalna divljina..još par dečki s nama...sviđa mi se...15 tak smjerova 15-25 metara..klasika rekli bi mi....pd 6b do 7c+....
...pari Rupotine ili di Companja....male sigice,krimpovi....tehnikalija.....
...zagrijavam se u kažu klasiku Mayday 6c ..sajtam...lijep..dug...PRVI...sretan sam...na vrhu malo zastajem...gledam krajolik...dužim se...možda vidim more...malo me hvata tuga..na tren...pa viknem Pa to je divno za prvi!!!!!
...brzo nakon ulazim u Barney Rumble 7a+/b..he...iz druge...pa malo odmor pa u Threadbear 7c+...mmmm imam projekt...još jedan u nizu...volim......

Dan brzo prolazi...pitaju me..kako mi je..koja razlika...jel mi oke....
...ja se smijem..onako kako se mi obično smijemo ispod stijene...ka dica,ko djeca.....

Pada noć..pakiramo se...u pub na pintu..pa doma..uz standardne spike...sljedeći put ga......!

Ale..!
...
.......







2 komentara:

  1. ale demirČE, naježim se kad citam... skidam kapu!! ovo su one price koje citas u nekim pustolovnim romanima samo kaj ih ti ŽIVIŠ! bojim se i pomisliti kak bude ti kad dodes juznije, u espanjol! :) budi dobro!! pozdravlja te varazdinka!

    OdgovoriIzbriši