nedjelja, 11. listopada 2009.

mmm..Imperial Leisure...mmm

...?!!? Kako to na boulderima , našim rupama i podrumima oduvijek ide...(ja bih to nazvao sezonska slušaona)...par mjeseci se pila po jednom mixu..pa onda kad dopiz...svima krene se na drugi mixx..pa opet ispočetkkaaa..."e ovo dugo nismo slušali""...poznato aaa???

E pa tako je i u mojo Štalici...Imperial Leisure...non stop...dobri su...motiviraju...i svirali u Plymothu bio na koncertu...luda kuća!!!

...Evo jedna pa ostalo skidajte pa ćemo pjevat skupa kad dođem:)!

http://www.youtube.com/watch?v=TQXG6X5xRf0

ska,Ska!
Ale!
....
..
.

1 komentar:

  1. alo demire! vidim da si dobro, da se snalaziš, drago mi je. svako malo ćirnem blog, drago mi je da pišeš. makar nisam dobila svoju priču. sram te bilo. aj poz iz kišnog zagreba.
    pozdravlja te i ova stara buba sa moje zavjese (u radićevu domu). iva piva

    OdgovoriIzbriši