petak, 16. listopada 2009.

JAKO,JAKO SRETNA VIJEST!!!!

...Kako je mali David postavio novi poredak u našoj familij...:)..

Između neizmjerne sreće koju sam osjetio čuvši da se DAVID prvijenac mame Martine i tate Ivana,mog bratića rodio (kako nemam bra ni ses često ga nazivam bratom) i olakšanja da je sve prošlo u redu.. moj nemirni dio mozga gotovo pa mehanički postavlja naizgled neprimjerena i lucidna pitanja.... kako nemam formulu da spriječim takav razvoj događaja ja se prepustim pa nek ide.. ....
jedno od takvih blic promišljnja počinje s pitanjemm.....


Kako jedno malo divno mlado stvorenje može ni sekundu nakon prvog udaha promjeniti cijelu formaciju svoje familije???....
indikatori vremena imaju neograničene forme..neke su prirodne ...a neke smo sami izmislil da se možemo lakše snaći i poredati te funkcionirati unutar naših života.


Zamišljam vremensku lentu,crtu iliti pravac na kojoj je poredana naša uža familija...pa vidim s ljeve na desno...najmlađa Nina,Ana(setrićna-seka na),Ivan,ja,Kostija,Mama,teta,stric Raf,........baka i na kraju najstariji dida .

..i sad dolazi Davidić i svom svojom snagom nas gura po jedan korak desno!

.....pa idemo sad novi poredak familije izgleda ovako . Martina je mama. Ivan je tata.Ana je teta.Teta je baka.Stric je did. Moja Mama je teta drugog stupnja .Slavko je stric drugog stupnja ......Baka pra baka.Did pra did.
A ja postao..... stric!
Ha!
Moj prvi položaj u familiji koji me obvezuje prema nekomu. Dosad sam bio sin,unuk,nećak...onaj koji je dobivao,onaj kojemu su stavljali pod jastuk,čizmu,đep....e sad i ja imam zadatak i odgovornost:)

To je naš mali David nama dao.
Nove uloge i zadatke.
Ja mu zahvaljujem i obećajem da ću se truditi kroz cijeli svoj život da mu budem na usluzi i pomoći kao što je meni moj stric Raf bio ( i još je !)
Izuzetno sam ponosan na svoj novi "čin"u svojoj familiji te ga kanim opravdati.

Zato..Davide zahvaljujem i obečajem da ću ti biti najbolji stric kojeg ćeš imati u životu!!!

Voli te tvoj stric Dejo :)
Ale!

2 komentara:

  1. sve čestitke i applauzzi majstore. lijepo je biti stric,i ja sam postao nedavno... malo... hm... ne, puno ti zavidim na tripu, ugodno je čitat ove retke, lijepo to slažeš i samo tako naprijed! spominjemo te često pod stijenom.. eto baš juče.. pz kristian

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam demire! Baš je lijepo pročitat tak pozitivnu vijest...baš mi je popravila tmurno zagrebačko jutro.
    pozdrav jura.

    OdgovoriIzbriši