srijeda, 11. studenoga 2009.

Deadline_____________________




Podočnjake imam. Ne osječam mirise. Ne pričam puno. Gubim inspiraciju.Između krajnosti.Ne pišem.Ne vidim riječi koje imaju moć da ih podijelim.Ograničen sam.Jadan.I patetičan.Zaustavljam se ispred izloga.Kalkuliram-cijene.na pamet znam pin.Imam limit.Nemam bit.Na zapadu.Redovi u napadu. Novi poredak.Nju order. Između datuma.Između brojeva. decimala.nije šala.Sanjam. pada avion. u pijesak. vidim malog dječaka koji mrzi brojeve.b 52. ha...gazim ideale.za velike i male.

rad.koncentraciju trebam.nikom se nedam.zatvor.bez čuvara.ne smijem se do 6 .domena i font.standard drug.riječi imaju broj. pravila su ista.uniforma.nema zavoja.ravno. ko pista.
ko izda pizda.svi su prvi.svi kuže.nema kako si druže.imam samoću za druga. .uvijek je tu .konstantna tuga.čujem điberaa kako žuga.

.....po normu i Ispunjenje idem ..prvo Kava u kartonu.Fejrtrejd.za gladne napačene dajem. One filter kofi plizz.pa u novi dan zvizz!!! prema Jutru. ispunjen maglom. boje u tragovima nosim. .Gubim izraze lice ljudi koje volim.to ne volim.
Ledenica na rukama.Jebene marke i sprej za kosu.Parfemi u nosu.Zgrade bez prozora. Ventilacija u pluča.Pluča u ventilaciju. In out in out. udišem sekiraciju.
Plan imam.Svakodnevni. rokovnik s flomasterom nosim. da podebljam. da mu značaj dam.
Jer je moj jer je majn jer je DEDLAJN:
ako neš. doma ideš. partiš. od kud si došo.mali tošo. jer kodirani papir nikada ne laže. u minutu. 5 do podne. isprike nema. takva je šema.
sve ostalo je nerad.namar i čmar.
noge mi trnu.
pogled mi blurr.
a dole ufur...
stolica u tri agregatna stanja.
jedno veliko i dva manja.
...

ništa novo na zapadu nema.zato teksta fali.

...
..
.

điberr je ovih dana jako jako mali.





Broj komentara: 5:

  1. zar je bas sve tako crno??? nisam naviknut ovakvog te slusati (citati)... poslije kise dodje sunce, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. "na zapadu ništa novo" a "na istoku stare priče"!
    Neke stvari se ne mijenjaju, zar ne?
    Cheer up mate!

    OdgovoriIzbriši
  3. ......to je sastavni dio putovanja. Igraj igru!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čuješ li đibera kako priča o odlasku i o kraju u kojem nisam bio? Znao je reći nešto što sam ja tek trebao čut. Možda samo mali dio onoga što u njemu vidim i od njega očekujem, ne znam. Nije ni bitno! Drži se Demire, nisi sam nisi sam...

    OdgovoriIzbriši
  5. "Škola" je to brate!
    Izvuci najbolje, dobro nauči iz najgoreg...
    Šaljem podršku i dobre misli.
    Ale!

    OdgovoriIzbriši