subota, 14. studenoga 2009.

Trening gastrabajter!

Kvart u kojem živim ima živopisno ime Sea View Avenue. Kažu jedan od ljepših djelova Plymoutha. .... po jednoj stvari razlikuje od ostalih djelova. To je kvart s najviše penjača u gradu. Naime svi ljudi koje sam upoznao u štali žive u mojoj ili oko moje ulice (nemojte me krivi shvatit Plymouth ima 250000 ljudi)..Kažu da je tako i za surferima.Svi su iz tog kvarta. Adrenalinski kvart.
...nešto slično desilo mi se u Splitu na legendarnim Skalicama a i u posljednje dvije godine i moja Drenova dobila je nadimak najpenjačkiji kvart u županiji....

.... možda je stvar u mediju..univerzali... i informacijama koje indivuda šalje u taj medij koje se potom transformiraju u materijalno stanje i plasiraju u sustav kojeg mi jednostavno zovemo život. Preoblikovanje informacije u materiju zavisi od jačine odašiljača (individue) tj. važnosti slučaja za individuu ali i za održivost sustava uopće ....na kraju stvar je donekle složena al ima smisla.....
Moj odašiljač za penjanje je vjerovatno bio toliko jak da sam se našao u ulici gdje je jedini boulder gradu smješten u dnevnom boravku jednog luđaka koji je 1000% ovisan o adrenalinu.Ime mu je Pete.
Nije iz Plymoutha.Tu je na faxu.Što govori da je u iznajmljenom stanu napravio bolder.Izbušio zidove dovuko grede...luđak.Kaže...gazda je isto surfer i penjač pa razumije spiku...ha ....Pete vozi downhill,surfa, skydive,wakeboard ma onaj tip luđaka iz onih 15 min u poluvremenu Hajduka i Dinama kad prikazuju surfere,padobrance,bikere itd. pa se raja pita koji su to ljudi, di ti žive .....

zadnjih par tjedana kad nismo u štali (a to je rjetko) dođemo kod njega.... nas par...Chris iz Sheffilda, mali Jack, Joe i ja.
Prevjes , muzika i detalji.. Luda kuća!

Par slika za ugođaj.....

2 komentara:

  1. Znanstvenici bi rekli; Zakon privlačnosti.
    Moja baba bi rekla; Svoj svoga nađe...
    :)

    OdgovoriIzbriši