petak, 15. siječnja 2010.

Na oltaru demokracije 2.dio

London. 18 decembra 09te.....prije povratka iz Plymoutha...ostali Sara i ja...jedan dan u Londonu....ugostile nas... stara komshinica i partijanerica Amela i njezina cima Jasna...obje iz Rijeke..obje na Masteru...obje gastrabajterice....josh jednom Hvala!
...lijepo je opet vidit London...makar na jedan dan...sjetit se dana kad sam odovuda donosio brdo stvari i muzike koje doma nismo ni mogli zamislit jer....96,97 nije bilo interneta na svakom uglu. ko danas ..ha ...to su bile pripreme..popisi..liste cda....stari je tu malo popizdjivo jer mu je gen za sluh i muziku hermeticki zatvoren .... a i nema interesa osim za mjuzikl "Tommy"...fliper generacija....
...dan je pocheo Candemom...sve shto pozelis ..imash..zavisi sve o lovi...kvart koji te doslovno usisa..svojim sharmom ali i svojom sposobnoshcu da ti izvuce sve funtiche...nema veze.to je tako ..od toga zivi...to je candem ...to london...organizam koji zivi sam od sebe.
radi i trosi.
..zato...
..nemoj ici ako nisi spreman jer london je neman.
tocka.
Marte.Dr.Martens.....
Dr.Klaus Martens.Shvaba.Na kraju drugog svjetskoog ratu, ozljedio je koljeno bjezeci pred saveznicima (povijest kaze da se skijo...mosh mislit!?.)
pri oporavku K.M. vidi da su standardne vojnicke cipele neudobne...te se malo igra..komponira i slaze ...i klik dizajnira iste samo s mekshom gumom i zracnim jastucicma (...?kakav Air Jordan?)
...unatoc novoom dizajnu nema bas sreche u marketingu dok ne upozna compadrea dr.Funcka...
njih dvojica doctora dolaze na mocnu ideju ..
..kradu gume s obliznjih aerodroma i od nje prave najizdrzljivije cipele u Europi...
...cipele postaju hit...i to kod njemackih domacica...povjerljivi ekonomski podaci govore da 80% prihoda od prodaje u prvom desetljeću je otishlo na žene starije od 40 godina...
braca po potplatu osokoljeni uspjehom otvaraju firmu u Minhenu...te ugovraju poslove u inozmestvu...tu ulazzi Mr.Giggs sa svojom grupacijom i otkupljuje patent za potplate..josh ih malo unapredjuje...prve Marte u UK su prodane 1.Aprila1960 (nije zajebancija)..
.. ostalo je povijest
Svi koji su jednom u pubertetu odlucili rechi NE, Ljeti su nosili starke a zimi marte ili neke falshone ...al to je tako...street...punk rock...otpor...
moje NE traje do danas. Osim marti na nogama trudim se i dalje stavom i razmishljanjem biti kritichan prema svim sistemima koji nas okruzuju....
stoga me ovaj dogadjaj superznazno iznenadio...nego da se vratim....
u candemu sam trazio koznjak...isti kakav je otisao od mene ..u palachu prije par godina..
nadjem ga ...isti...sreca..opet onaj gard kakav imas kad stavish koznjak...odma si laksi..shank bolje lezi ..a price se ljepe na josh iritantno mirishljavu kozu...u pakistanskoj radnji...hendmejd....
nakon svega vechera..par boci vina...pa idemo vanka...partijenerice imaju plan...klub...neki tulum...kazem...ha..ipak je to london...marte ..koznjak...ispod kratka majica i marte....rude....a vani - 100 stepeni
boca vodke u ruci... idemo....
ispred kluba milion ljudi...dva reda...3 rampe..
prva za osobne...druga za djepove i trecha skenerrr....
misim se oke...sve je to iskustvo..malo ironiziram al neka im bude...
ispred mene ekipa u pidjamama, slapama, tenama....
prve dve prolaz...trecha....alarm bebebebeb...
mislim se sta je ...jeo sam salatu... pa nije valjda skeniro povechanje zeljeza u krvi...
nene....kapica na martama...
....tri gorile.....ne gledaju u oci...
"sir .... can not enter with the safty shoes..."
kazem " safty what"
oni redom...."shoes...dangerous...kill someone...itd"
ja opet ...kad odjednom ni pet ni sedam....trojica pod ruku jedan za noge i opa....
mene smjeh lovi...sara vristi..amela u panici..a ja pjevam jedan stari bluz koji smo compadre CAr i ja napisali ljeta 06 dok smo gluvarili na Shipanu.....
"i am a boy with a coffin shoes,
I was born near my graveyard,
and I have nothin to loose,
so listen my blues"
...u par sekundi vani...na snjegu...u koznjaku..kratka majica i marte....to je to....giberr...jednom mi je mahil reko kad su me izbacili iz sterea u rijeci nakon samo 5 sekundi jer je sviro Kocijanchic (Paraf) a ja se malo pogo "demire ti ches uvijek bit izbachen jer imas takvu facu i stav koju mrze svi koji oche red".
..fala mahile
....
sara je normalno otisla van samnom jer nije do kraja usla....ali amela nije mogla...jer ako udjes nemozes van ako mislis opet uch....dadda...nema..malo tu malo tamo....pari zatvor...jednokratna penetracija
vodku sam zatrpo u malo snjega prije ulaska...ha dobro je dosla...noch smo proveli vani...grudajuci se..sanjkajucio na guzici po londonu..ispijajuci ljutu vodku...
cekajuci prvi bus jer tube ne radi do 6....smrzli se...sve sto morash ako imas na sebi koznjak i marte....i put
...
josh jedan dokaz....na oltaru demokracije demokracije....cipele koje mogu ubit ...same od sebe...te iste marte kupljene su u jebeno opasnom ducanu zvanom shoe-be doo....svi koji su ikad bili tamo znaju da je taj ducan pun izuzetno opasnih stvari pogotovo cipela ubojica i sumnjivih faca sklonih cipelarenju drugih ljudi....pogotovo onih koji kupuju marte na cvjetiche s kapicom.... hipi ubojice...pa traze pankere po gradu....ma riga mi se od svega....jer da oches ubit nekog u prosjecnom klubu imas milion stvari koje mozes upotrijebit da nekog koknes...zar ne?
svima u hrvatskoj..ova prica je a granici SF jer nama da neko dode sa skenerom i kaze ti da nemosh uch...ma nechu ni razmisljat
ali ovdje....
svima kojima sam isprico u dogodovshtinu...blago su se nasmijali i rekli dada ...to je opasno..kazu mi josh ".chak ne smijes ni hodat s martam s kapicom po gradu ako ih ne koristis u radne svrhe."...svi slegnu ramenima ...al nema kritike...sistem i je umrtvio kritiku...pomirljivo slijezu ramenima...
pitam se...zasto onda rade takve cipele i prodavaju ih u bezazlenim fensi shopovima za civile ako su tako opasne....ko to odobrava..ko je tu lud....
ja naravno..
.nakon svega..na oltaru demokracije...ili uzmi hostiju i shuti ...ili budi giberr ...
al pazi CCTV vidi sve....
...
..
.

2 komentara:

  1. da. slažem se. taj šubidu je uvijek bio na zlu glasu....evo sad imaju i skonto. al će da se raja bije :)

    OdgovoriIzbriši