subota, 13. veljače 2010.

Hola Espana!!!! Prvi tjedan.....

put.
nisam ga stvorio pa ga necu ni dijelit na prvo i drugo , gornje i donje..prije i poslije.
nemam tu namjeru.
jedino sto osjecham jest da se tinta brže suši a rijechi lakše klize.
..........
Sevilla.Prvi fizički kontakt sa Španjolskom.
...zemljom s kojom sam na mnogo naćina povezan... preko osoba koje znam i njihovih priča...
a u posljednjih nekoliko godina i preko penjanja...egzotika i a muerte filozofija penjanja rijetko je koga ostavila ravnodušnim..
budimo realni...

prespavana noch u sevilli pa pravac za Cadiz.grad koji će mi biti dom sljedećih 5 mjeseci.
Prvi dojmovi...
ha...mirisi...ljudi sporije hodaju..smiju se ....hrane na svakom kantunu ...flamenko...10 kilometarska plaža...surferi...stari grad..naranđasta boja..i naranće na svakom stablu...
davno je napisao Orwel „andaluzija .....posljednja raj za romantike“
.. živa istina ...stari je imao pravo...
..........
Ovih dana u Cadizu je karneval. Luda kuća koja traje 10 dana.Ništa ne radi.škole,fakulteti,banke..ništa osim restorana,barova i klubova a toga ne fali....tako da fax nemam do trećeg mjeseca.
.ha...nemam više šta za dodat.....

Jose
ovog ljeta trežeći na mreži svih mreža penjališta i dvorane po andaluziiji naiđem na jedan blog jednog penjaca...kadižanina (u križaljci ... žitelj kadiza... obično kad autor ostane bez inspiracije)...
http://www.kpot.blogspot.com/
javim se ja njemu negdje u 10tom..kaže—compadre no problemo..mi taman radimo bolder...javi se kad dodes evo ti broj...
i eto dan nakon dolaska...cujemo se...kaze dodi na bolder....
Ulica Cruz Verde 68 Puerta Amarilla iliti žuta vrata...

24 sata nakon dolaska spremam stvari i u novu odiseju...vrtim film..štale..taksija..stopa...engleske
...
bolder je stanicu od universiteta u dijelu grada imena Puerto Real ...
odma sam od šofera sazno da je stari dio Reala geto...mmm
izlazim...malo se gubim..uske uličice..djeca po vani..pari mi mexico..starci na klupicama ispred kuce...tu i tamo projuri neki nabrijani auto..ekipa unutra..standard cvike i ritam jak u mom selu zna me svak...
nađem ulicu...žuta vrata..
početak...
....

Arti & Maik

seljoberskim naglaskom uletim Hola...me llamo...dalje ni sam neznam što sam reko...
2 compadrea unutra Arti and MaiK...upitnici..engleski znaju i to dvije riječi
Lidl (mislili na supermarket) i rocky 4 (bio na televiziji taj dan)
.kažem ja jose?Kpot?
kazu „nema ga“ ....ljevo- desno ..objasnim situaciju...
rukama nogama i svim unutarnjim organima
kažu compadre zagriji se i venga
za 10 min u detalju s ispunjenim snom .....penješ a ekipa na materinjem jeziku viče venga venga puta madre ....
šta da kažem jednostavno ...treba doživit!
na kraju treninga...pitanje „ideš s nama preksutra van penjat“
idemo u tarifu pored gibraltara...
šta reći...
:)


Tarifa
San Bartolo

U 10 pred dvoranom .... Lois dolazi s jednim od onih bjesnih mašina.......kupimo Maika i doslovno letimo iz cadiza...
ale! to je to
nakon 20 minuta ravnica koja karakterizira Cadiz pretvara se malene brežuljke koji svakim kilometrom postaju sve viši...
ogromne skulpture bikova teško je ne zamjetiti....
gorim od nestrpljenja dok u autu prži andaluzijki hiphop
....
Jezik i vishe od toga
....dok se vozimo komuniciramo... doslovno svime što nam tijelo a bogami i unutrašnjost automobila daje ...
to je jedan level ..
međuplanetarni ..
za nassu ...
ajmemajkobožesačuvaj...

jednostavno ne mogu opisati....
auto nam je bio premali za opisivanje najprostijih riječi ...
za primjer maik mi opisuje kako stijena dobro izgleda te za objasnit značenje riječi odlično izgleda
odjednom počne vrtit retrovizor, zalizuje se i pumpa desni biceps !!???
....ja na sve govrim da,oke,muy,mas,bueno, ..ne kužim ni kurca
a ko trebo bi skužit da on dobro izgleda... pa to onda znači kako i stijena dobro izgleda
i da je dosta glatka zato se zalizivo ..
jooj..

...a ja...
božepomozi... imam neki riječnik španjolskog za putnike upitnog autorovog porijekla (izdala ga školska knjiga) ..,,prvo nešto „sročim“ pa stanka (ko pokojni račan) dok ne nađem.. listam,vrtim... a u međuvremenu ko kreten ponavljam momento, momento,momento .....pa onda bum... u infinitivu..
Tarzana za PR-a !!!

al najbitnije ... u svemu se slažemo nema zamjerke compadre...
jasno nam je....ne želimo „produbljivat“ iako već „duboku“ komunikaciju jer bi mogli odvalit prozor ili retrovizor!

ma luda kuća....uznojili se do parkinga
u 40 minuta vožnje konverzacija bi mogla stat na etiketu obične majice...
Život je lijep!
....
..

sela se izmjenjuju...kažu da je ovaj kraj identičan selima srednje amerike ...krave po cestama..ljudi na konjima...bijele kućice....el desperado atmosfera...

penjalište se nalazi na području parka prirode Estrecho..napuštamo vozilo zadovoljni rečenim...
pogled s vrha sela pruža se na Ocean iznad kojeg se izdižu obrisi Maroka....
mislim da je ovo penjalište ujedno i najužnije penjalište Starog kontinenta...
lagano pješice krećemo uzbrdo preko ogromnih kamenih ploča na kojim leže kao rukom postavljeni bolderi...malčice baca na Hampi...ulazimo u kanjon te ujedno i u šumu...dva potočića presjecaju kanjon..šuma je čarobna...hodamo...

film...
nedjelja...po ure sam od gibraltara..oko mene i u meni jug u svom najiskonskijem obliku....
ista nedjelja prije sedam dana u portlandu na otoku
put.
penjem...pišem...živim život...
to su oni trenuci kad mi dođe želja da se rasprsnem od energije
ultimativno punjenje!
.....

s desne..u trenu..naranđasta....prevjesna...svemirska...nestvarna...
STIJENA!
slika priča 10000 riječi pa neću dalje..
pješčenjak...
ekipa je već tu zagrijava se ...brdo pasa...mate (čaj)...frule...
ciganija....
brzo žicam vodić...
igra počinje....
prvi biram zbog imena
Mosaico
kopčam sidrište okrećem glavu
u 180 stupnjeva pogleda
Evropa,Afrika,Atlantski ocean i Mediteran
ježim se i šeretski kažem
Ale Bloca!

.....
reko je moj pokojni compadre Stella u trenucima kad smo zatvarili oštarije (konobe, točione..) u Lovranu
ja 17 on 18 ..
“iskusnjaci“...
„Demire, zapamti jednu stvar Svi putevi vode u Maroko....“
..imo si pravo brate....
.....
dan je bio prekratak kao i moje baterije na aparatu....
sljedeći put obećajem više slika....
uživajte....


























































































3 komentara:

  1. Eh, da mi je dozivjeti taj opis lijepe i glatke stijene... 10 minuta se nisam prestao smijati, tj plakati od smjeha...samo nastavi tako!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ...dobro izgledash :D Djiberru, hehe!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Stjena je ludilo! sve ludilo! pozdrav španiji iz kišnog splita

    OdgovoriIzbriši