ponedjeljak, 1. ožujka 2010.

Između krajnosti..od El Choora do SuperPute

....od zadnjih riječi ..ne okrenuh se, a već mart...gledam naslov kaže prvi tjedan...di sam??? zar vrijeme tako leti..čini mi se da je i ono požurilo..i ono hoće proljeće i ljepše dane...
...
...andaluzija i Cadiz pomalo mi se uvlače pod kožu.osjaćam..postajem tranquillo...
opet upijam a-mol..
lito
šugamane,
ritam
i sol
od zadnjeg odlaska na stinu stvari su se odvijale preko ruba krajnosti..
od onog šta ću pa do opetovanog prihvaćanja puta kao odrednice...
učenje o prepuštanju...
jer sve dolazi i odlazi s razlogom.
al samo ako čitam između redaka..pratim oblake i slušam

tako je i bilo...

deset dana do početka faxxa u glavi je samo jedno..!
skupit vreću

penje papir olovku i aparat...i pravac el chooro....na rock trip..sam ...
trebao sam to nakon svega..da se uvučem duboko u sebe i promislim
pročistim i izrežentam glavu...
da se izderem..isplačem...ismijem negdje di me samo život može čuti...u grotlima el choora...
.....
i
onda kiššša i nevrijeme...neprolazno ...neprolazno...
tuga...depresija..pitanje:zašto?...sad...sve naopako...
tisuću puta bih znao razvaliti sve oko sebe jer stvari nisu kako sam htio...al ne više ne ....


.........

još davno čuo sam za andaluzijsku energiju...temperament..i strast...
sve to objedinjeno je u jednom događaju.. epicentru..
početaku života u Cadizu
...slavljenju sunca i dolaska proljeća

KARNEVAL


karneval traje 10 dana..grad je potpuno blokiran..ništa osim hedonizma ne vrijedi...potpuna požuda za alkoholom...slatkim i flamencom...
zadnji vikend kulminira dolaskom amaterskih družina koji pjevaju i sviraju na trgovima..pjesme su većinom satirićnog duha a odnose se na stanje u državi i svijetu politike te izazivaju fanatične povike odbravanja publike
Ole!Ole!
---
iako pod ogromnom kiššom karneval je održan ali s obećanjem da će se produžiti za još jedan vikend jer po starom običaju nije dobro da završi s kišom...kakva izlika za fiestu..
jug je jug!
u svemu tome tu se našlo mjesta za jednu veselu družinu antiheroja i njihove
SUPERPUTE
Ale!


Ekipa s Tenerifa...


Satirične Družine...


Ritam ulice


Ritam ulice II...




AntiHeroji (FRED-MARK-MO)


& SUPERPUTA!


Svijet je siguran....

2 komentara:

  1. Putaaaaaa!!! Bandazira si prste za svaki slucaj?
    :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ej!!! I did it!!! drugi put cujes i ti mene...vidio sam te danas, ali dok sam rijesio to ti si otisao...nije bitno, cujemo se drugi put! Oboje :)

    OdgovoriIzbriši