srijeda, 10. veljače 2010.

Zatvaranje otvorenog kruga Vol 2. "Tulum"

U ovim trenucina dok pišem ovaj tekst nalazim se u Spanjolskoj.Na jugu.Najužnijem jugu.
Cadiz.
Okupan suncem.Ne onim zimskim već onim koji grije....bolje mi je..lakše dišem...opet imam pogled...nemogu pobjeć od istine..jednostavno... jug mi paše....
...iako sam se par puta zapitao zašto ne dovršim priču o zatvaranju otvorenog kruga u Engleskoj ..nisam mogao..
jednostavno sam čekao da se traka ko na starom magnetofonu izvrti...
da prođe... da se slegne
da se skupi...napuni..nataloži ....u kist..

sad ga imam...
motiviran da ga spojim zatvorim za sebe
a otvorim za vas....


Zatvaranje zatvorenog kruga Vol.2
Tulum

Nakon par početnih izlazaka u septembru, više nisam izlazio. Van.U život.
...razlog je bio jednostavan. Nisam si htio priuštit ludilo...
....iz krletke kako sam znao zvati svoju sobu u krletku koju su ostali zvali klub...pub...disko
...ekipa iz razreda često bi pitali Saru....vikendima kada bi se razred našao vani...kažu ??“Zašto Demir ne izlazi van???“.
a, ona bi jednostavno uz onaj smješak rekla „...oće,oće al ne tu ...znate njemu treba malo prostora kad se opije...“
Mislim da znate na što je mislila.
.....
evo par crtica o tome
iznad svega ni jedno trenutku nisam imao potrebu da blatim ili sudim njihov naćin izlazaka ili zabave jer bi to bilo ..ružno...cinično i jadno
..ja sam tu da razumjem a ne da se mrzim i sudim.
i da napišem koju...
da se nađe...

...Izlazak u jedan plymouth-ski klub meni izgleda više na sociološki experiment nego na...
hm...prvo sve je pod kameram ispred kluba...par bobija kruži skuplja boce , robu i mrtvoe pijane studente....
nema micanja, dude ...
možeš se kreveljit al samo u tom zacrta nom krugu...ispred ima mala prikolica di indijac prodaje hamburgere..
malo dalje taxiji čekaju..da ih odvedu...
u krpe..

..nadalje u klubu postoji jedna ...aj dvije stvari preko kojih moja lopta nema prolaza....
zabranjeno šankiranje i duvan
ha..
reko compadre ajde bježi...
kako kaže damir U. ...“nije ovo svjet za nas“....

nema tu mjesta za tebe..
duboko si ti zagrizo u filozofiju šanka i priče...
giberanna majka..
..ako nemaš priču nisi ništa jer....
mislim se
di da stojim..šta ću s rukama...
ma....odjeb...
.....

...a za istinu nije mi ni bio gušt...jer vikendom bi dane provodio u štali i na farmi....
jedinom mjestu di sam osjećao
SLOBODU i MIR.
a to mi je trebalo više od svega.

...dojam koji sam ostavio je bio i meni malo neuobičajen...
...dečko predan radu i treningu...
...je i meni je malo smješno...

al kako je vrijeme odmicalo i bližio se kraj znao sam da moram napravit tulum
jer...điberr i compadre su bili već jednom nogom u grobuu...
...
nakon već legendarne tekme di sam postavljo detalje...osjećaj je bio savršen...tajming..mislio sam (na sreću krivo)... .zadnji vikend.


.tekma...nema druge
TULUM
SVI u SeaViewAvenu...
A muerte
la boom
....
znate svi da se u engleskim kućama na puši...znate da se ne razbijaju boce...znate da se pistolsi više ne puštaju..da se kraljica više u pjesmama ne spominje ....sve to se doslovno prekršilo u maloj kuhinji u ulici Sea View Avenue.....
SVE...
....
kužina ....ne veća od one u Fraporttia...20 compdarsa... Sara napravila vok pun pašte i šalše ...
pilo se vina...piva ..i naravno Plymotskog gina.....
isprve ( ja sam došao malo ranije što mi je bilo dovoljno da ih dočekam vesel) su bili malo zbunjeni.
vide me ..pa se čude...
..duvan u ustima..ljevica u zraku..grlim..ljubim..obješnjav situaciju..ulazim u prostor.....kunem se u majku...
balkan kan kan
---
al brzo se sve to uravnotežilo... jer to su ipak penjači...
englezi..ludare...
muzika...ha sve...panka i hotova ..flogging molly...ska p ...hitovi..
al najviše su pukli na TBF „Geniije“ i Edu „No sikiriki“
...na kraju razbijene boce...ko živ..ko mrtav...niko trijezan

Rekli bi mi „Nemoj mi šta zamirit“

Vizalna katastrofa za kraj....


.....


Uvertira....

Crazy Joe & Joby


Chris As iz Sheffielda na hit "Iznad teshnja...:)



Hu-ha


Sta rechi... giberr in the UK

Cimeri Pierre iz Pariz(era) i Sara iz Ripende
Flogging Molly...punk duet


Barn rulzzzz


Majica na poklon uz hit svih hitova Iz sve Snageee





















1 komentar: