subota, 27. ožujka 2010.

Jug nije voda

S lica mjesta. Kradem signal da pišem. Sa stanice.Čekam pjevušim i odmaram.13:14.doći će....
Vlak do El Choora.Do grotla.Do negativnog kuta.

Jug nije voda.
jer kako je počelo...dobro je da sam krenuo....
Od zadnjeg el Chorra kombiniramo El Chooro na 10 dana....sve sam podredio tome i rad i nerad...
i onda ovaj tjeda pilli ode u sevillu pa po svog engleza u malagu...kaže "compadre dođi s ostalima"
kažem oke...sve u redu...ne bi ni išao pa da ko treća svijeća svjetlim na zadnjem sicu....
i onda pitam ostale....jose se nečka nezna oće li prvo chorro ili granada...varo kaže da mu je kombi u banani...
kažem javi mi da znam....
i tu sad potvrđujem gore navedenu o jugu i vodi....
ovaj javlja u petak tj juče...sory compadre prvo idem u granadu....u pon sam u chooru.... pita me "oš s nama" ..odgovaram ne iz istog razloga...nisam treći....
kažem oke...
onda zvoni mob.......Ruben! decko kojeg sam upozno u el chorru...."Ale Compadre"......pilli mi rekla da si u akciji...meni cura 10 dana otišla s prijama ...ne radim ...kombi...ja i ti...po andaluziji!!!
dolazim u nedilju u el chorro.......
opet kažem oke!!!
odem na željezničku....
.i onda opet jug i voda....
ženica mi kaže...mmm...ima al...
Al???
znam ga....
PUT I AvVANTURA....
.to više nije samo odlazak već....TRIP....ne poznato već nepoznato.....
mislim se ajde pucaj ženo ....ubi me metkom IndijaneĐonza i BoreLIJA
...
...ovako momčino...imaš sutra ujtro (subota) ...iz Cadiza do sela Dos Hermanas (iliti Dve Sestre)
tu čekaš 2-3 ure i onda u 13:14 za El Chorro...
Ma to ženo.,ženice...daj paket aranžman........
odlazim s kartom što život znaći....
19 min nakon zove varo i joso ...!!!???
E kompadre mi se predomislili i varo sredio kombi....idemo večeras u chorro....
.....mislim se dal da ludim ili ne........ponavljam onu već staru Jug nije voda,jug nije voda...
oke kažem idem stornirat kartu....
odem ženica mi progleda kroz svoje već naborane prstiće....
odem doma presložim stvatri u dva ruksaka...i uzmam malo više hrane ...guerilla mode off...
čekam 9......
9:30 varo zove.....compadre sory riknuo mi kombi...a jose je već otišo..........
mislim se ubi me metkom Taličnog toma il me zaposlie u cvjećarnice grupe TNT

moram požurit...idemi vlakkk za 25 min......

dakle....opet premještam stvari u guerilla mode..pijem pivo..
.i ponavljam jug nije voda
jug nije voda


danas ustajem....ruksak i nova karta.......
u trenutku sam u selu Dos hermanas...još 25 min do 13:14
ništa nije sigurno pa ni tih 25.......

Zaključujem jedno

Dok Jug nije voda
Put određuje cilj!

...
..
ovih dana ČitajĐiberra
Priče u nastavcima
"Ljubav ima negativan kut"







jel voda ili jug ili ...




2 komentara: