utorak, 16. ožujka 2010.

On the road again...El Chooro!


Opet na cesti....
http://www.youtube.com/watch?v=15JkBaLupag

petak je oduvjek drugačiji i nekako slađi...
kad se digneš i prvo odeš kupit spizu za vikend.
..za divljinu, za put...
...
sunce je ovaj put bilo bliže...karte su bile otvorene a misao samo jedna
El Choorooo...

Radoš
Još za vrijeme početaka na Marjanu..sjećam se kad se Radoš vratio iz El Choora...pun priča i anegdota... ekipa ga je slušala zamišljeno gledajući kako noć miluje Čiovo..
.mislim... da se u to vrijeme nisam ni maknuo dalje od Marjana...
priče su svučale neodoljivo..o jezeru i ogromnim rupama prepunih linija....sve te priče su me potakle da se upustim u odiseju Kalimnos 2005 s compadritom Brunom...
....
da se vratim.
ovaj put 3 kombija....Jose,Jose i Pillar cura koja je iz Seville al radi u Cadizu...
kako su ova dvojica bili sa boljim polovicama Pilli je povela mene jer je njizina bolja u UK...
Pilli penje 10 godina...zna sve i svakog...kaže El chooro ti neće biti nikad istia ako dodes ko turist ili ako znaš ekipu jer dole... ta ista ekipa dolazi godinama..svi se znaju...
zato compadre uzivaj...
na pravom si putu da postaneš lokalac
..
...pored jezera 10 kombija...dok je sve pozdravila prošlo dvi ure...
smjestili se na malu čistinu blizu jezera pa u obližnji bar...
unutra ekipa..bolder..muzika...svi pomalo...dim u zraku...
dogovori za jutro i krpe....

Subota
standard priča.doručak.par kava i pravac sektor La Poema Roca...
ogromna rupa u podnožju 150 metarske stijene...puno puno podsjeća na našu Paklu...
sunce...ludilo...lokal ekipa....smjerovi da ne pričam i ne pišem
dan prolazi brzo ..
brdo smjerova..u malo pokušaja...
osmjeh i glad
la cena ispred kombija...malo vina i san je već bio tu...
...

Nedjelja

sve isto....
na kavi dogovor.
za uskrs niko ne radi 7 dana + vikend =10
el chooro je destinacija
tradicija njima
a ja samo kimam glavom ..
jer sve mi štima
....
pred kraj dan...ulazim u bombu..liniju koju sam vidio čim sam došao...
preko cijele rupe....40 metarska resistencia....
ulazim pa do vrha....prvi put 80 metarski konop do fitilja!
sve mi govori da imam projekt!
nakon6-7 mjeseci vraćam se dva put na isto penjalište...
to je uspjeh!
jedan od indikatora da si negdje doma..
negdje.
....
došla je i ona
gitara.
da nakon dugo dugo vremena
stisnem ona tri akorda na
Ale Compadre.
tiho ponavljajući
..di sam ja, a di si ti....
...
.
ispod rupe.na rubu.
stine.
i suza.
.....

Ljubav ima negativan kut.
...
.

giberrana...
Los Compadres...
...la manana
Pilli and Ruben
...
Poema Roca
...
di sam ja, a di si ti......



Nema komentara:

Objavi komentar